تجلیل مدیر حوزه‌های علمیه از خردسال‌ترین نویسنده حوزه ایثار و شهادت

به مناسبت روز قلم آیت الله «اعرافی» از «زهرا دریکوند» خردسال‌ترین نویسنده حوزه ایثار و شهادت قدر‌دانی کرد.
کد خبر: ۶۰۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ - 05July 2023

تجلیل مدیرحوزه‌های علمیه ، از  خردسال ترین نویسنده حوزه ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از خرم آباد، به مناسبت فرا رسیدن  گرامیداشت روز قلم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه از «زهرا دریکوند» نویسنده نونهال لرستانی حوزه ایثار و شهادت و نویسنده ماهنامه علمی -­ اطلاع رسانی «سفیر امین» حوزه علمیه قم ویژه مبلّغان و مربّیان دانش آموزی تجلیل کرد.

‌در این مراسم آیت‌الله «اعرافی» ضمن اشاره به اهمیت قلم نویسندگان حوزه ایثار و شهادت و تاکید بر الگوپذیری بانوان از شهیده بنت الهدی صدر، اظهار داشت: بنت الهدی  صدر از  زنان فعال در مسائل  دینی، بانوی نویسنده و فعال  و نویسنده رمان و قصه بود.

مدیر حوزه‌های علمیه خطاب به «زهرا دریکوند» گفت: بنت الهدی زن برجسته‌ای است مثل شما از همان نوجوانی شروع به نویسندگی کرد و دارای کتب زیادی است. امیدواریم شما هم با الگوگیری از این بانوی تاریخ ساز شیعه، پا جای پای این شخصیت برجسته بگذارید و دعا می‌کنیم از دختران و زنان موفق جامعه باشید.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین ‌محمود مقدمی رئیس مرکز پژوهش‌های تبلیغی حوزه در رابطه با این نویسنده  نونهال اظهار داشت: مرکز پژوهش‌های تبلیغی مفتخر است که با کشف این استعداد عالی توانسته با انتشارات آثار قلمی سرکار خانم «زهرا دریکوند» که از هفت سالگی شروع به نویسندگی کرده است، در ماهنامه سفیر امین حوزه زمینه شکوفایی این کودک پرتلاش را فراهم آورد.

رئیس مرکز پژوهش‌های تبلیغی حوزه با بیان اینکه بیش از یک سال است «زهرا دریکوند» را شناسایی کردیم افزود: تا الان بیش از ده مقاله در حوزه های خداشناسی و معارفی برای ما نوشته است که در سفیر امین به چاپ رسیده است.

مقدمی تصریح کرد: زهرا با توجه به سوالاتی که در ذهن خود دارد، به شبهات دانش آموزی با قلم خودشان جواب می دهند و تا به امروز به لطف خدا استقبال خوبی از نوشته هایش شده است.

در پایان این  مراسم حجت الاسلام «روح الله دریکوند» پدر زهرا دریکوند نیز کتاب خود را با عنوان «عصر خرد» و همچنین «زهرا دریکوند» کتاب خود با عنوان «حاج قاسم و بچه» را تقدیم آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار